2018. évi 1. szám
(angol nyelvű)
|
|
2018. évi 2. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2019. évi 1. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2019. évi 2. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2020. évi 1. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2020. évi 2. szám
(angol nyelvű)
|
|
2021. évi 1. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2021. évi 2. szám
(angol nyelvű)
|
|
2022. évi 1. szám
(magyar nyelvű)
|
|
2022. évi 2. szám
(angol nyelvű)
|
- Editorial preface. DOI 10.31287/FT.en.2022.2.1
- Ryan O. Kellems, Alex W. Wheatley, Doug Petersen, Elizabeth A. Cutrer-Párraga: Perceptions of Special Education Services Delivered Through Online Learning Environments During COVID-19 DOI 10.31287/FT.en.2022.2.2
- Katalin Mező: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic DOI 10.31287/FT.en.2022.2.3
- Viktória Pázmány, Ágota Barabás, Renáta Jávorné Erdei: A health promotion programme for young people with intellectual disabilities during the pandemic DOI 10.31287/FT.en.2022.2.4
- Sára Csillag, Jácint Farkas, Zsófia Fekete-Frojimovics, Adrienne Nagy, Csilla Petykó: Hospitality sector and the (non-)employment of people with disabilities. Hungarian restaurant owners’ experiences after the COVID outbreak DOI 10.31287/FT.en.2022.2.5
- Rita Farkasné Gönczi: Easy to understand communication during COVID in Hungary DOI 10.31287/FT.en.2022.2.6
- Barbara Czeizel, Boróka Fehér, Krisztina Hajtó, Gabriella Kemény, Réka Vályi: Is Security Above All? Questions of Equal Access to Early Childhood Intervention during COVID-19 Pandemic DOI 10.31287/FT.en.2022.2.7
- Julianna Boros, Edmond Girasek, Bence Döbrössy, Zsuzsa Győrffy: Use of digital healthcare among people living with disabilities DOI 10.31287/FT.en.2022.2.8
|