2021. évi 1. szám A 2021. évi 1. szám cikkei: dr. Horváth Péter László: Szerkesztői előszó. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.1 Cziráki Zsolt – dr. Horváth Péter László – Ladányi Lili – dr. Magyar Adél – dr. Pukánszky Béla – Porkoláb Mihály – Sallai Ilona Éva: Könnyen Érthető Információs Központ (KÉIK) létesítése a szegedi Gyógypedagógus-képző Intézetben. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.2 Hegedűs Hanga – dr. Horváth Péter László – Radics Márta: Értelmileg akadályozott, 1–8. osztályos általános iskolai tanulók receptív nyelvi képességeinek vizsgálata a TROG-H teszt segítségével. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.3 Borosné Rimaszombati Dóra: A könnyen érthető kommunikáció és a Hublow olvasástanítási módszer kapcsolata – egy esetismertetés tükrében. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.4 Német Beáta: Hatékonyabban támogatja-e a könnyen érthető üzenet az értelmileg akadályozott tanuló főzési folyamatát a sztenderd üzenetnél? DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.5 Keszey Borbála: Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel. Névmások használatának vizsgálata könnyen érthető információkat tartalmazó dokumentumokban. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.6 Vecseri Zita: Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel. A mondatok használatának vizsgálata könnyen érthető információkat tartalmazó dokumentumokban. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.7 Peszeki Dorina: Kutatás a participativitás, az önérvényesítés és a könnyen érthető kommunikáció jegyében. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.8 Berényi Zoltánné: A könnyen érthető kommunikáció mint innováció megjelenése az integrált nevelési-oktatási folyamatban. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.9 Szarapka Dóra: Könnyen érthető hírek és azok készítése. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.10 Galai Bianka: Az ÉFOÉSZ és tagszervezeteinek törekvései a könnyen érthető kommunikáció területén. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.11 Menich Nóra: AT, GYSE, IKT, AAK… Az önálló életvitelt támogató-segítő eszközök és technológia – fogalmi tisztázás és helyzetkép. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.12 Loványi Eszter: A segítőkutyák valóban szinte „bárhová” elkísérhetik gazdájukat? Közszolgáltatást nyújtó intézmények képviselőivel végzett interjús vizsgálat eredményei. DOI 10.31287/FT.hu.2021.1.13 VISSZA A KORÁBBI LAPSZÁMOK OLDALRA