Kellems Ryan, Wheatley Alex, Petersen Doug, Cutrer-Párraga Elizabeth : Az online tanulási környezetben nyújtott gyógypedagógiai szolgáltatások megítélése a COVID-19 időszakában DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.2
Mező Katalin : A tanulásban akadályozott tanulók tanításának sajátosságai és a pedagógusok tanulástámogatási mechanizmusa a COVID-19 időszakban DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.3
Pázmány Viktória, Barabás Ágota, Jávorné Erdei Renáta : Egészségfejlesztési program az értelmileg akadályozott fiatalok számára a világjárvány idején DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.4
Csillag Sára, Farkas Jácint, Fekete-Frojimovics Zsófia, Nagy Adrienne, Petykó Csilla : A vendéglátóipar és a fogyatékos személyek (nem-)foglalkoztatása. A magyar étteremtulajdonosok tapasztalatai a COVID-járvány kitörése után DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.5
Farkasné Gönczi Rita : Könnyen érthető kommunikáció a COVID időszakában Magyarországon DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.6
Czeizel Barbara, Fehér Boróka, Hajtó Krisztina, Kemény Gabriella, Vályi Réka : Biztonság mindenek felett? A koragyermekkori intervencióhoz való egyenlő hozzáférés kérdései a COVID-19 pandémia idején DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.7
Boros Julianna, Girasek Edmond, Döbrössy Bence, Győrffy Zsuzsa : A digitális egészségügyi ellátás használata a fogyatékos személyek körében DOI: 10.31287/FT.en.2022.2.8