2022/1 | How did we prepare for the lector’s language exam? – A narrative report
DOI: 10.31287/FT.hu.2022.1.11
2018/2: Gyógypedagógus, szociológus, tanársegéd, ELTE BGGYK, GYMRI; programvezető, NEO Magyar Segítőkutya Egyesület. Kutatási területe: fogyatékossággal élő személyek integrációja, rehabilitációja, a segítőkutyák bevonásával tartott érzékenyítő programok hatékonysága, a kései cochleáris implantáció sikerességét befolyásoló tényezők.
2021/1: Gyógypedagógus, szociológus. Az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar adjunktusa, súlyos hallássérüléssel született. Mindennapjait hangjelző kutya könnyíti meg. Szabadidejében önkéntesként, programvezetőként segíti a NEO Magyar Segítőkutya Közhasznú Egyesület munkáját. 2020-ban szerzett doktori fokozatot, disszertációját a segítőkutyák szerepe a társadalmi integrációban témakörben készítette.
2022/1: Gyógypedagógus-szociológus, az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar oktatója-kutatója. Súlyos hallássérüléssel született, mindennapjait hangjelző kutya könnyíti meg. A szabadidejében önkéntesként, alelnökként segíti a NEO Magyar Segítőkutya Közhasznú Egyesület munkáját, szemléletformáló foglalkozásokat tart a négylábú társával, óvodákban, iskolákban és munkahelyeken. Számos konferencián adott elő, több tudományos publikáció, valamint a Kuku és barátai– Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv szerzője. Doktori disszertációját is a segítőkutyák témakörében készítette.