Skip to content
Kiadó: ELTE BGGYK

Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education – HU ISSN 3004-0108 (Online)

  • Aims and scope
  • 2024/2
  • All issues
    • Articles grouped by issues
    • Articles grouped by authors
    • Articles grouped by keywords
  • About the journal
    • Publishers' policy
    • Basic Ethical Principles
    • Open access to the articles
    • Impressum
  • For the authors
  • Contact us
  • MagyarMagyar

Szerző: Szné Tóth Tímea

2018/2: Konduktor-tanító, óvodapedagógus, gyógypedagógiai szakterületen szakvizsgázott pedagógus.

2018/2 | Ideas about otherness and acceptance, based on my own story

Részlet a tanulmányból: “Susan Wendell Az elutasított test című könyvének „olvasása igazi intellektuális kaland” – fogalmaz ajánlójában Hernádi Ilona (Wendell, 2011). Számomra ezen túl – saját történetem szűrőjén át nézve – megérintő, megrázó és felemelő élmény volt.”

DOI: 10.31287/FT.hu.2018.2.9

Impresszum

This website is the website of the “Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education”,
published by the Eötvös Loránd University Bárczi Gusztáv Faculty of Special Needs Education.
H-1097 Budapest, Ecseri út 3.

© 2025 Kiadó: ELTE BGGYK • Built with GeneratePress