2021/1 | The assessment of the receptive language skills of 1-8 class primary school students with intellectual disabilities, using the TROG-H test
DOI: 10.31287/FT.hu.2021.1.3
2020/1: A Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézetében nappali tagozatos, harmadéves, értelmileg akadályozottak pedagógiája és logopédia szakirányokon gyógypedagógia alapszakos hallgató.
2021/1: Egyetemi hallgató. Az SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézetében nappali tagozatos, végzős hallgató értelmileg akadályozottak pedagógiája és logopédia szakirányokon, gyógypedagógia alapszakon. Az Új Nemzeti Kiválóság Program (ÚNKP) keretében a 2019/20. és a 2020/21. tanévben kutatási ösztöndíjat nyert. A 2019. évi OTDK-n a Pedagógiai, Pszichológiai, Andragógiai és Könyvtártudományi Szekció, Gyógypedagógia elméleti és gyakorlati témakörei Tagozaton második helyezést ért el „A kevesebb néha több” című tanulmányával. Fő érdeklődési területe: az értelmileg akadályozott személyek nyelvi képességeinek mérése és fejlesztése.