Skip to content
Kiadó: ELTE BGGYK

Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education – HU ISSN 3004-0108 (Online)

  • Aims and scope
  • 2024/2
  • All issues
    • Articles grouped by issues
    • Articles grouped by authors
    • Articles grouped by keywords
  • About the journal
    • Publishers' policy
    • Basic Ethical Principles
    • Open access to the articles
    • Impressum
  • For the authors
  • Contact us
  • MagyarMagyar

Szerző: Galai Bianka

2021/1: Gyógypedagógus. 2020-ban szerzett diplomát az SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Karán értelmileg akadályozottak pedagógiája és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon. Jelenleg a Csongrád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Kisteleki Tagintézményének gyógypedagógusa.

2021/1 | The efforts of the Hungarian Association for Persons with Intellectual Disability (ÉFOÉSZ) to support easy-to-read communication

The study reviews the innovation aspirations of ÉFOÉSZ and its three member organizations. My aim is to present what has happened in the field of easy-to-read communication in recent decades, and what factors support and hinder the spread of the method in Hungary. I also cover plans for the future.
DOI: 10.31287/FT.hu.2021.1.11

Impresszum

This website is the website of the “Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education”,
published by the Eötvös Loránd University Bárczi Gusztáv Faculty of Special Needs Education.
H-1097 Budapest, Ecseri út 3.

© 2025 Kiadó: ELTE BGGYK • Built with GeneratePress