2021/1 | Research to support participatory approach, self – advocacy and easy-to-read communication
DOI: 10.31287/FT.hu.2021.1.8
2021/1: Az SZTE Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Gyógypedagógus-képző Intézet nappali tagozatos, harmadéves hallgatója. Tanulmányait értelmileg akadályozottak és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakirányon végzi. Az Új Nemzeti Kiválóság Program (ÚNKP) keretében a 2020/21. tanévben kutatási ösztöndíjat nyert. Ugyanebben a tanévben az OTDK keretében a helyi fordulóban harmadik helyezést ért el, és így bejutott az országos fordulóra „A gondnokságról alkotott vélemény: előny vagy hátrány?” című tanulmányával. Érdeklődési területei a gondnokság intézményrendszere, a könnyen érthető kommunikáció, valamint az autizmus spektrumzavarban érintett tanulók támogatása.