Skip to content
Kiadó: ELTE BGGYK

Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education – HU ISSN 3004-0108 (Online)

  • Aims and scope
  • 2024/2
  • All issues
    • Articles grouped by issues
    • Articles grouped by authors
    • Articles grouped by keywords
  • About the journal
    • Publishers' policy
    • Basic Ethical Principles
    • Open access to the articles
    • Impressum
  • For the authors
  • Contact us
  • MagyarMagyar

Szerző: Boros Ilona

2019/2
Társaság a Szabadságjogokért (TASZ), jogász.

2019/2 | „Értek. Érzek. Gondolkozom. Hogy elmondhassam valakinek, ahhoz idő kell, és figyelem. Másféle kommunikáció.”

Részlet a tanulmányból: “A cikk alapját képező, a gondnoksági perek gyakorlatát tematikusan elemző tanulmányt a TASZ jogászai készítették, és az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar oktatói értékes meglátásokkal, kiegészítésekkel láttak el. Jelen cikk ezen tanulmány alapján készült.”

DOI: 10.31287/FT.hu.2019.2.8

Impresszum

This website is the website of the “Hungarian Journal of Disability Studies & Special Education”,
published by the Eötvös Loránd University Bárczi Gusztáv Faculty of Special Needs Education.
H-1097 Budapest, Ecseri út 3.

© 2025 Kiadó: ELTE BGGYK • Built with GeneratePress